Szállítás és fizetés
A szállításra azt követően kerülhet sor, hogy a Szolgáltató a megrendelés Vásárló általi véglegesítését követően erről megerősítő e-mail-t (második e-mail) küld.
A szállításra jellemzően a Vásárló által véglegesített megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 10 munkanapon belül (hétfőtől péntekig) kerülhet sor. A Vásárló által megjelölt szállítási helyre történő teljesítésre jellemzően a futárszolgálatnak történő átadástól számított 2 munkanapon belül kerül sor.
Tekintettel azonban arra, hogy egyes termékek, szolgáltatások beszerzéséhez és szállításához – a gyártói, nagykereskedői készletektől és lehetőségektől függően – hosszabb időszak szükségessé válhat (pl. mennyiségtől vagy külföldi beszerzéstől függően), ezt a körülményt a Szolgáltató az adott terméknél, szolgáltatásnál jelzi. Azonban előfordulhat olyan eset, amikor a Szolgáltató előre nem rendelkezik információval ezen hosszabb időszakokról, amely esetben a Vásárlót a visszaigazoló e-mailben értesíti az eltérő szállítási határidőkről.
Szállítási módok:
- házhozszállítás futárszolgálat igénybe vételével
- Vásárló által választott csomagpontra szállítás
- személyes átvétellel a Szolgáltató alább található átvételi pontján (ingyenes)
Logisztikai központjainkban csak interneten előzetesen leadott és visszaigazolt megrendelések személyes átvételére van lehetőség! Amennyiben az Ön megrendelése átvehető logisztikai központunkban, arról külön e-mail értesítétőt kap "Megrendelés átvehető" tárggyal. Az e-mail hiányában sajnálatos módon nem áll módunkban kiszolgálni egyik központunkban sem.
A házhozszállítás díja egységesen bruttó 1.100,- Ft
A GLS csomagpontra szállítás díja egységesen bruttó 799,- Ft
Díjtalan a kiszállítás a bruttó 26.990,- Ft összeget meghaladó vásárlások esetén.
Megrendelések személyes átvételére csak és kizárólag előzetes értesítés után van lehetőség! Értesítő e-mail nélkül sajnos nem áll módunkban kiszolgálni tisztelt Vásárlóinkat egyik logisztikai központunkban sem, ugyanis az értesítő e-mail kiküldése előtti időpontig a megrendelt termékek nem tartózkodnak logisztikai központunkban. Kérjük kedves Vásárlóinkat ezen tény szem előtt tartására, hogy a felesleges utazást és várakozást megspórolják.
1. Euromedic Budapest - Logisztikai Központ (személyi bejárat)
Cím: 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 36-40.
Nyitvatartási idő:
Hétfő-Csütörtök: 09-00 - 17.00
Péntek: 09.00 - 14.30
A kiszállítás költségeit a megrendelés Vásárló általi véglegesítése és a fizetés előtt a Webáruház vásárlási felülete jelzi a Vásárló számára.
Egyedi szállítási igényű megrendelések: Amennyiben a megrendelt termékek mennyisége és/vagy súlya, a megrendelés összege nem teszi lehetővé a futárszolgálattal, a fentiekben megjelölt költségen történő kiszállítást, a Vásárló e-mailen értesítést kap a várható szállítási költségről.
Készpénzben történő utánvételre kizárólag futárszolgálat esetében nyílik lehetőség, amennyiben egyébként az utánvételes teljesítésre lehetőség nyílik.
Sikertelennek minősül a kiszállítás, amikor a Vásárló a terméket, szolgáltatást a kiszállításkor nem veszi át és egy ismételt kiszállítás esetében sem kerül rá sor. Ebben az esetben a megrendelés visszavontnak tekintett.
A termék szállítási helyre történt megérkezésekor a Vásárló köteles a termék csomagolását átvizsgálni. Amennyiben az sérült arról ajánlott jegyzőkönyvet felvenni.